گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۲۲شهریور

این را اینجا می نویسم که یادم نرود و هی یادآوری شود.

من جدیدم خیلی می گویم یادم نیست، یادم نمیاد، فراموش کردم و... . به شدت حافظه ام تعطیل شده است.

احساس می کنم این مساله کم کم خطرناک می شود.  حداقل گفتنش دیگر جایز نیست. طوری که کم کم به عنوان یک آدم فراموشکار و در نهایت سهل انگار شناخته خواهم شد.

در نتیجه از امروز سعی می کنم اگر کسی چیزی از من خواست و سوال کاری پرسید حتی اگر مربوط به سال ها پیش باشد نمی گویم یادم نمیاد و هیچ گونه اشاره ای به فراموشکاری ام نمی کنم.

می گویم اجازه بدید بررسی کنم چک کنم و به شما خبر بدهم. 

یا اینکه میگویم به نظرم احتمالا این طور باشد یا فلان طور باشد ولی اجازه بدید دقیق تر بررسی کنم و اطلاع بدم. (این طوری تازه به عنوان یک آدم دقیق و منضبط و مسئولیت پذیر معرفی میشوم.)

۹۷/۰۶/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۱)

سلام
به خاطر ترافیکه ذهنیه نه فراموشی
 همه ما درگیرشیم نگران نباش
پاسخ:
سلام.
من وضعم خرابه خانووم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی