گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۰۵تیر

کار عبادت است. تقدس دارد. من سعی می کنم در تمام حالات سرکار با وضو باشم و به کار به چشم عبادت و برای کسب روزی حلال نگاه می کنم.

  • در همین راستا من سعی می کنم:
  1. درست کار کنم
  2. کار درست را انجام بدهم
  3. نمازم را حداکثر تا 2 بعد از ظهر بخوانم.
  4. در تمام اوقات سرکار و زندگی وضو داشته باشم.
  5. برای رشد و پیشرفت شرکت تلاش میکنم.
  6. مطالعاتم در ساعت کاری تا جای ممکن مرتبط با شغل باشد.
  7. تلاشم برای کار مستقل از میزان حقوق باشد (گرچه میزان حقوق مهم است و معنای مختلفی دارد.)
  8. سعی می کنم زینت امامم باشم و باعث سرافکندگی نباشم.
  • حضور منظم و آراسته سرکار
  • سعی می کنم در مورد عقایدم پنهان کاری نداشته باشم.
  • تا جای ممکن از بحث های بی نتیجه سیاسی دوری می کنم.
  • در مورد مسائل بی اهمیت غر نمی زنم و شکایت نمی کنم.
  • سعی میکنم تماما انرژی مثبت باشم و خیرخواه دیگران باشم.
  • غیبت کسی را نمی کنم
  • تا جای ممکن از خوبی های دیگران می گویم و اگر بدی داشتند آن را پنهان می کنم (گرچه برایم خیلی سخت است)
  • تا جای ممکن برای رشد و پیشرفت و سعادت دیگران و همکارانم تلاش می کنم، هر چه بلد باشم به آنها یاد می دهم.
  • در کار تعصب را کنار می گذارم. و هیچ تعصبی به کارم ندارم و از نقطه نظرات دیگران استفاده می کنم.
  • سعی می کنم دوست باشم برای همکارانم و به آنها توجه داشته باشم و از فردگرایی و فردیت دوری می کنم.
  • در سلام دادن و احترام به دیگران ولخرجی باید بکنم.
  • کسی با من کار دارد و به سمت من می آید به احترامش باید بلند بشوم
  • دوری از افراد سمی . نق نقو و انرژی منفی و به شدت مادی

 

۹۷/۰۴/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۲)

سلام :)

میخواستم بگم که نوشته هاتون مثل همیشه برای من خیلی مفیده و ازتون تشکر کنم. این پستتون خیلی خیلی خوب بود :)

درضمن خونه جدیدتون هم مبارک، برعکس من که به شدت اینرسیم بالاست شما ماشاالله چه قدر اهل تغییرید، من بلاگفا هرکاری هم بکنه تکون نمیخورم از اونجا :)))

راستی چرا ج خ؟ ؟! 
پاسخ:
سلام. مرسی، لطف دارید.
ناچار شدم. هم هزینه. هم اینکه هر روز یه بازی در می آورد. من هم اگر پرشین بلاگ فیلترم نمی کرد احتمالا تو همون خونه اول مونده بودم.
ج وان خ ام. خیلی دیگه حتی حوصله فکر کردن برای انتخاب اسم نداشتم. همینجوری یه چیزی گذاشتم. ولی خودم به این اسم حس خوبی دارم. من همیشه جوان خام بودم و خواهم ماند.😉
سلام چرا به ویرگول نمیرید؟ هم آسونه هم افراد بیشتری اونجان
حتما یک نگاهی بهش بندازید.
https://virgool.io/
پاسخ:
سلام. یک بار قبلا اونجا مطلب گذاشتم. ولی به نظر ویرگول به نوعی شبکه اجتماعیه. باید یه ذره بیشتر باهاش آشنا بشم.
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی