گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۱۵مرداد

حس می کنم به 40 سالگی رسیده ام. آن یاس و گمگشتگی 40 سالگی خیلی زودتر سراغ من آمده است. من همه چیز را بیهوده می بینم. تلاش را، توسعه و پیشرفت و ثروت را. حتی کتاب خواندن را. حس می کنم هر روز پیچیده تر می شوم. یک هزارتوی بی در و پیکر و بدون در ورود و خروج.

این همه تلاش برای چی! آخر دنبال چی هستیم؟ دنبال چی هستم؟ هیچ چیز من را راضی نمی کند. پول راضی ام نمی کند. شهرت و قدرت و ثروت راضی ام نمی کند. گرفتارم می کند غرقم می کند ولی راضی نمی کند. نه.

همه چیز تا اینجا یک درمان موقت برایم بوده است یک مسکن. هر کتابی هر نگاهی باعث شده مدتی به آن دلخوش کنم با آن چشم دنیا را ببینم ولی بعد دوباره دلمشغولیهای دنیا و روزمرگی ها.

خلاصه اینکه انسان رسما سرکار است!

۹۷/۰۵/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۴)

سلام
چون ما درست عمل نمیکنیم پس راضی هم نمیشیم
من در رابطه با خودم فکر میکردم اگر فلسفه بخونم اگر فلسفه رو بفهمم و اگر فیلسوف بشم و تا ته این راهو برم ارامش پیدا میکنم اما جدیدا به چیزهای دیگه ای رسیدم اینکه من باید وارد عمل بشم مثلا فکر میکنم اگر چهار بار تمام داریهامو در راه اعتقاداتم نه الزاما خدا بدم بره به سطحی از ارامش میرسم متلا خودم نمیتونم در راه پیشرفت کشور قدمی بردارم اما میتونم برم کارگری کنم پول در بیارم و اون پولو اهدا کنم به بنیاد ملی نخبگان بینوا که کلا از بی پولی میناله وکلی هم ثواب داره در حقیقت این جور کارها هم جنبه فردی داره هم اجتماعی امکان نداره ادم کاری برای شاد کردن همنوعش انجام بده و خودش شاد نشه
با خط آخرت کاملا موافقم. در مورد بقیه اش باید با هم صحبت کنیم.
😉

اون پوله رو به منم بدی ثواب داره خانوم. چراغی که برای خانه رواست به مسجد حرام است😉😁

خخخخ یک اتفاقی که اینجا افتاد اینه که فکر میکنم اقای میم و خانوم پ زن و شوهرن :))))
دفه ی بعدی اگه این کد امنیتی باشه کامنت نمیذارم گفته باشم.
پاسخ:
سلام بله. :)))
کد امنیتی نمیدونم چیه. چک می کنم. من کلا رویکردم این بوده که کامنت گذاشتن خیلی راحت و آزاد و بدون تایید باشه.
برای جلوگیری از اسپم، کد امنیتی نمایش داده می‌شود.

متاسفانه کد امنیتی جز تنظیمات پیش فرض و غیرقابل تنظیم در وبلاگه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی