گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۰۹خرداد

من یه ایدیولوژی جدیدی دارم اونم اینه که میخواین از هرچی سریع خسته بشین کافیه افراط کنین توش .

الان من 3-4 شبانه روز افراط کردم دیگه نمیخوام حتی یه باردیگه به ذهنم بیاد .

میشه گفت رمز موفقیت ما در افراطه .

**تو این 4-5 ماهه هر چی میشد بابام یا زهرا یا رضا هر چی میخواستن موکول میکردم به بعد کنکور خلاصه یه لیست بلند بالایی از کلی کارا شده که تمومی ندارن هر روز کلی ازین جور کارهای نمیه تموم هست که باید انجام بدیم .

+ و البته به این نتیجه رسیدم که خیلی خیلی خیلی ادم بی مسولیتی هستم و از اصولا مسئولیتی رو قبول نمیکنیم که کار بیخ پیدا کنه .

+دیروز یه اگهی دیدم خلاصه گفتیم تا این نیروی ماند شیطانی بالانزده امروز فردا نکنیم همون موقع رفتم . اما از بد شانس ما اموزشگاه دخترانه بود Lخلاصه رفتیم رزومه پر کردیم ولی شک دارم یه جوون 22-3 ساله رو برای تدریس دخترا قبول کنن . البته ناگفته نماند خودم هم یه نمه میترسم . از دخترا نه ها!!!

+هر کاری میکنم نمیتونم مفصل بنویسم شاید اینم از اثرات افراطه . معمولا در اینگونه موارد از ایده ی تفریط استفاده میکنم اکثرا جواب میده .



نویسنده : - ساعت ٦:۱٩ ‎ب.ظ روز جمعه ٥ اسفند ۱۳٩٠   |    نظرات []   |    لینک ثابت

عاشقم بر لطف و قهرش به جد

ای عجب من عاشق این هر دو ضد



نویسنده : - ساعت ٢:۱٦ ‎ق.ظ روز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۳٩٠   |    نظرات []   |    لینک ثابت

نمیدونم تا حالا شده حس کنین دارین با خدا معامله میکنین ؟ خیلی بده این حس . ادم هی تلاش میکنه این اوهام رو از ذهن خودش دور کنه ولی نمیشه حس میکنی خرده شیشه پیدا کردی حس میکنیبه خودت هم داری ریا میکنی . همه چی زیر سوال میره .



نویسنده : - ساعت ۱٠:٥٧ ‎ب.ظ روز شنبه ٢٩ بهمن ۱۳٩٠   |    نظرات []   |    لینک ثابت

سلام .

خب تموم شد . حسم خوبه . شکر راضیم به رضاش .

داریم کلا لایف استایل مان رو عوض میکنیم .

 



نویسنده : - ساعت ٩:٤٢ ‎ب.ظ روز چهارشنبه ٢٦ بهمن ۱۳٩٠   |    نظرات []   |    لینک ثابت

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد

چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد .



نویسنده : - ساعت ۱٠:٥٤ ‎ب.ظ روز سه‌شنبه ٢٥ بهمن ۱۳٩٠   |    نظرات []   |    لینک ثابت

نه اینکه تا حالا 20 نشده باشما . اصلا این حرفا نیس . ولی واقعا کلی ذوق کردم وقتی عرفان 20 شدم .

بعضی وختا شاید ادم احتیاج به یه انگیزه داره احتیاج به یه محرک داره برای اینکه ادامه بده .....



نویسنده : - ساعت ۱۱:۳٢ ‎ب.ظ روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۳٩٠   |    نظرات []   |    لینک ثابت

گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است

گفتا تو خودحجابی ور نه رخم عیان است

گفتم مرا غم تو خوشتر ز شادمانیست

گفتا در ره ما غم نیز شادمان است



نویسنده : - ساعت ۱٠:۳٥ ‎ب.ظ روز چهارشنبه ۱٢ بهمن ۱۳٩٠   |    نظرات []   |    لینک ثابت
۹۷/۰۳/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی