گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۰۶خرداد

انسان کامل

 

سلام عید همگی تون مبارک مخصوصا رفقای گلم احسان فرشاد حامد علی مازیارحسین یونس سجاد رضا داداشم و سید که در قسمت vip قلبم جا دارن .

البته هیچ کدوم از دنیای مجازی من خبر ندارن اما به خاطر عیدی دولت و مخابرات به مناسبت غدیر و روز دانشجو نمیتونیم پیام تبریک برا دوستان بفرستیم .

این چند روز اتفاقات خوب و بد زیادی افتاد اگه فرصت بشه حتما به بعضیهاشون اشاره میکنم . شبیه آل پاچینو شدم .بعدم میگم چرا .کلی شک و شبهه داشتم که داره برطرف میشه .

خدایا کمکم رنگ و بویی از علی بگیرم و علی وار زندگی کنم عاشفانه و عارفانه .خدا جون خیلی حرفها دارم برا گفتن ولی حتی توی دنیای مجازی هم نمیتونم راحت درد و دل کنم .

دستگیری نتوان داشت توقع ز غریق          اهل دنیا همه درمانده تر از یکدیگرند

  
نویسنده : raw youth ; ساعت ۱٠:۳۳ ‎ق.ظ روز یکشنبه ۱٥ آذر ۱۳۸۸
۹۷/۰۳/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی