گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۲۲خرداد

 

به تعدادی خلبان ساده نیازمندیم.

 



نویسنده : مسعود - ساعت ٦:٤٩ ‎ب.ظ روز یکشنبه ۱٧ فروردین ۱۳٩۳   |    نظرات []   |    لینک ثابت

کشور ما ایران ما مثله یه خودرویی که از کار افتاده و 77 میلیون نفر آدم هم پشتش ایستادند که هلش بدند. ولی من دست به کمر ایستادم و فقط نوک انگشتم به ماشینه که مثلا دارم هل میدم به خیال اینکه 77میلیون منهای یک نفر دارند هل میدهند. مشکل اینجاس که همه دست به کمر ایستادند و ادای هل دادن در میارند.

دستت رو از جیبت در بیار و هل بده. هل بده آقا.



نویسنده : مسعود - ساعت ٦:٤٠ ‎ب.ظ روز یکشنبه ۱٧ فروردین ۱۳٩۳   |    نظرات []   |    لینک ثابت

یکی رو بهم معرفی کردند باباش استاد دانشگاهمون بود که به دلایلی من رد کردم.

یکی هم بود خودش می خواست استاد دانشگاه بشه، که اونا ما رو رد کردند.

 

به جرات  می تونم بگم 15 سال بعد هر چی وزیر و نماینده مجلس و هیئت علمی خانم اسم ببرید من خواستگاریش رفته ام و در واقع اون روز نقطه عطفی بوده براشون.



نویسنده : مسعود - ساعت ٩:٤٤ ‎ب.ظ روز دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳٩۳   |    نظرات []   |    لینک ثابت
۹۷/۰۳/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی