گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۰۶خرداد

های وبگذر های دوست جان برام دعا کنین . من یه اشتباهی کردم چند وخ پیش حالا هم بدجوری گیر افتادم . منگنه شدم . به غلط کردن افتادم . همش هم تقصیر من نبود . پیش اومد . بدجوری میشکنم اگه این مساله حل نشه . چوب خامی های خودمو دارم میخورم . برام دعا کنین .

 

تقریبا بی ربط به پست :

مرگ اگر مرد است گو نزد من آی

تا در آغوشش بگیرم تنگ تنگ

من از او جانی ستانم جاودان

او زمن دلقی ستاند رنگ رنگ .

 

نوشته شده در ۱۳٩٠/٧/۱٢ساعت ٩:٥٤ ‎ب.ظ توسط نظرات () |

۹۷/۰۳/۰۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی