گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۱۳خرداد


من اگه در مورد لپ تاپ کسی کنجکاو باشم؛ اون ففط دسکتاپشه!

دسکتاپ به نظرم در دنیای مدرن به نوعی شخصیت هر کس رو نشون میده.

مثلا من همیشه باید دور و برم کاملا خلوت و ساده باشه، بعضیا تا خرخره پر میکنن از ایکون و فایل و ....

یا عکس دسکتاپ، سر کار که میرم یا برای ارایه ای چیزی اکثرا عکس رو عوض میکنم یا لوگوی ویندوز یا فقط رنگ سیاه  یا چیز نسبتا خنثی . اول به دلیل فضای رسمی ای که هست دوم این که هیشکی حوصله قضاوت شدن توسط دیگران رو نداره،

مثلا رفته بودم پیش کسی تا برای پهپاد با هم همکاری کنیم از روی لپ تاپ برام توضیح میداد بعد طرف عکس دسکتاپس یه سری خانمای کم لباس بودند که هر 10 دیقه عوض میشد. من اون پروژه رو نگرفتم.

---------------------------------------------

خدایا هوای مردم از همه جا رانده (به خصوص سوریه) داشته باش. خدایا مردم رو از دست متعصبین کور نجات بده.

حاج اقا میگفت دعا که میکنین دعاتون جهان شمول باشه (کنتور که نمیندازه) برای تموم بشریت نه فقط برای یه عده و یه قشر.







یکشنبه ۳ شهریور ۱۳٩٢

بهش میگم بابات خیلی دوست داره خیلی به فکرته، اصلا پاشو همین الان یه زنگ بزن بهش بگو دوسست دارم، همزمان چشمهایم پر می شود از محلول دی هیدروژن مونو اکسید و سدیم کلرید.







دوشنبه ٢۸ امرداد ۱۳٩٢

یادش بخیر جوونیام.  یه رمانی بود من انریکه و جنیفر و بریتنی و مایکل و ریهانا و کرنبریز و.. اینا گوش می دادم. بعد تر اینا کمرنگ شد و جاش رو داد به ناظری و شجریان و فرهاد و فریدون . بعدتر اینا هم حذف شد و کیتارو و کلاسیک گوش میدادیم. خیلی بعدتر همه چی حذف شد. فقط به موسیقی پر رمز و راز سکوت گوش می کنیم. (یک مورد دیگه هم بود که دیدم در کنار اینها قرار دادنش ظلمه)

بچه تر که بودیم شاید تا 2009 ؛ ارتباط تنگاتنگی با هالیوود داشتیم و نقدهای عالمانه ای بر انواع اسپایدرمن و سوپر من و بتمن و خرمن داشتیم. بعد تر کمرنگ و حذف شد و جاشو به انواع سریال ها داد. لاست و پریزن بریک و بیگ بنگ و فرندز  تقریبا همینا بود. 1-2 سال  پیش بود که به مشکلی خورده بودم که بیشتر از جنس تصمیم گیری بودم. نذر کردم. نذر کردم تا 1 سال سریالی نبینم( و تقریبا هیچ ویدیویی)  به امید اینکه کلا از زندگیم حذف بشه و از وقتم بهتر استفاده کنم و ذهنم خالی بشه از همه شلوغی ها و فانتزی های مدرنیته. عملی شد. رسانه ملی هم که خیلی وقته از سبد زندگیمون حذف شده (نه به خاطر بی برنامگی ها و رفتار های عجیب و سانسور خبری و... به خاطر شرایط خودم)

۹۷/۰۳/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی