گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۰۴تیر

چطور نظام سیاسی آمریکا را تغییر دهیم؟

من لذت می برم وقتی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی به جای گزینه روی میزش یه دکمه می گذارد و می تواند با فشردن آن فرمان پرتاب موشک به تمام نقاط آمریکا را بدهد. این یعنی بازدارندگی. شاید بگویید چه فایده دیکتاتور است و مردمش گرسنه اند. ولی این همان تصویری است که خواستند به خورد ما بدهند. مردم کره شمالی باید احساس غرور و عزت نفس بکنند. اگر همه مردم در یک سطح نزدیک به هم زندگی بکنند و تفاوت طبقاتی و رفاه فاحش نباشد کسی احساس بدبختی نمی کند. (البته این به معنی این نیست که "کیم" رو قبول دارم)

من احساس حقارت می کنم وقتی یک نخاله آمریکایی خواستار تغییر نظام در کشور من می شود و انقدر راحت در امور کشورم دخالت می کند.

به نظر من باید در عرصه جنگ فرهنگی و رسانه ای با غرب از لاک دفاعی خارج بشویم و کاملا تهاجمی عمل کنیم. البته قطعا هزینه دارد. و سوال اینجاست که مردم آیا علاقه ای به این هزینه کردن دارند؟  یا فقط رفاه برایشان مهم است؟

  1. همایش های پر سر و صدا بگذاریم و همه اندیشمندان دنیا و خود آمریکا را دعوت کنیم بیایند سخنرانی کنند و مقاله بنویسند درباره:
    1. " راهکارهای فروپاشی  نظام سیاسی آمریکا"
    2. "علل عدم کارآمدی نظام سیاسی آمریکا"
    3. "طراحی گام به گام اصلاح نظام دموکراسی آمریکایی به نظام اسلامی"
    4. تعیین جایزه 500 هزار دلاری برای بهترین مقالات و کتابها در حوزه فروپاشی نظام سیاسی آمریکا و تجزیه این کشور.
  2. پوشش رسانه ای تمام اعتراضات در آمریکا و انگلیس و فرانسه،
  3. حمایت از اغتشاشگران در آمریکا و انگلیس و فرانسه
    1. سازماندهی اشرار و گنگسترهای آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی
    2. خط دادن به این بزرگواران در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این تجمعات ضد نظام لیبرال دموکراسی آمریکایی
    3. خسارت جدی به اموال عمومی، به خصوص آتش افروزی، آتش زدن سطل های زباله ها و اداره جات
    4. پوشش زنده اعتراضات و حمایت از اغتشاشگران در آمریکا و انگلیس و فرانسه - نکته این پوشش زنده و ایجاد دلهره و اضطراب باید برای مردم کشور خودشان باشد. نه که برای ما پخش شود. لازمه این کار تاسیس رسانه های قدرتمند و با برنامه و حرفه ای است.
    5. حمایت از حقوق بشر و مخالفت با دستگیری و برخورد با این بزرگواران در آمریکا و انگلیس و فرانسه
  4. کاشتن تخم این تفکر که نظام سیاسی آمریکا نظامی غیر انسانی و غیر اخلاقی و .. است و در تعارض با هدف کمال و سعادت بشریت است. آبیاری و پرورش این تفکر.
  5. پرورش تئوریسین و نظریه پردازان خوشفکر و مخالف نظام سیاسی و اقتصادی آمریکا
  6. برای ایجاد فساد اقتصادی و از کارافتادن نظام آمریکا برنامه و طرح بریزیم.
  7. از طریق ایجاد روابط پشت پرده با افراد ناسالم و جاه طلب و منفعت طلب درون نظام اداری آمریکا برای افزایش نارضایتی مردم آمریکا اقدام کنیم.
  8. راه های نفوذ و اختلال در سیستم های اداری و اقتصادی این کشور ها را پیدا کنیم و روش های اختلاس و رانت خواری را به آنها آموزش دهیم.
  9. مظلومان آمریکایی و انگلیسی و فرانسوی برای دادخواهی سراغ ما را بگیرند و گوش شنوای فریاد تظلم خواهی این مظلومان بشویم. باید این شرایط را فراهم کرد.
  10. باید "انتلکتوال های امریکایی" شرق زده و ایرانگرا پرورش دهیم و حمایت کنیم که بروند آمریکا و هی از نظام سالم اجتماعی و اقتصادی ما تعریف کنند و به مردم و دولت خودشان غر بزنند. جملات قشنگ بگویند و جوانان غربی این جملات را به صورت پوستر به دیوار اتاقهایشان بچسبانند و مردم آمریکا در تلگرام هایشان در پست های تحلیلی از این جملات استفاده کنند.  مثلا " در ایران آزادی دیدم دموکراسی ندیدم و در غرب دموکراسی دیدم آزادی ندیدم."

قطعا این ایده ها به راحتی قابل اجرا نخواهند بود ولی قطعاتر تا زمانی که نگاه تهاجمی به سیستم آمریکا وجود نداشته باشد راهی از پیش نخواهیم برد و فقط باید توییت های ترامپ را جواب بدهیم. تا زمانی که در زمین آمریکا بازی کنیم بازنده خواهیم بود. باید طوری شود که ترامپ و رسانه های انها تماما درگیر پاسخگویی به نقد های ما در زمینه انواع فساد و ناکارآمدی و ظلم سیستم آمریکا باشند و اصلا فرصت حمله نداشته باشند. اگر فکر می کنید نمی شود احتمالا نگاهتان کوتاه مدت است. این طرح که یک طرح اولیه است و قطعا باید بیشتر روی آن کار شود! یک طرح شاید 50-100 ساله. البته در کنار این راهکارهای تهاجمی باید درون کشور را پاک سازی کرد و کشور را ساخت.

احتمالا بعد از خواندن این متن احساس کنید نویسنده تندرو است. احساستان تا حدودی درست است من با معیارهای امروزی تا حدودی تندرو هستم. اما این متن کمی جنبه طنز هم داشت و البته این تقریبا همان کاری است که آنها با ما می کنند!

۹۷/۰۴/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی