گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۰۹خرداد

عید امسال دلم شکست . دوبار دلم شکست . نمیخوام به زمین و زمان فحش بدم .خوشبختانه فراموشکارم و زود یادم میره . ولی ایا از ماست که بر ماست یه اصل تغییر ناپذیره ؟؟؟ ما کجای داستانیم ؟؟؟

همش دنبال این بودم که یه جوری خودمو مشغول کنم تا خودمو درگیر این چیزا نکنم تا یادم نیفته که چقدر بدبختیم . ولی مگه میشه از صبح پاشی کتاب بگیری دستت تا اخر شب کتاب بخونی ؟؟ کدوم ادم سالمی اینجوری زندگی میکنه ؟ این فضا واقعا برای من تنگه .



نویسنده : - ساعت ٦:٠۸ ‎ب.ظ روز سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۳٩۱   |    نظرات []   |    لینک ثابت

سلام .

هی یادم میره از چیا میخوام بنویسم . لحظه های اخر سال نوده . این سال بیشتر دعام این بود که راهمو پیدا کنم شکر خدا این اخریا جایی دعوت شدم خیلی تونستم با خودم باشم خیلی درگیر شدم و شکرخدا راه گشا بود .

سال نود برای من پر بود از تغییر از تغییرات فیزیولوژیک بگیر تا ایدیولوژیک .

به نظر من بهترین هدفی که ادم میتونه داشته باشه حرکت کردنه، قدم برداشتنه و این که امروز مثل دیروز نباشه رو سر لوحه ی کارهامون قرار بدیم .

مرتب ارمان هامون رو به خودمون تذکر بدیم مرتب یادمون باشه از کجا امده ایم به کجا میرویم و چگونه باید برویم .

بدونیم به چیا باید دل بست و از چیا باید دل کند .

کل یوم عاشورا کل ارض کربلا مون شعار نباشه .

یادمون باشه یه دانشجو هر حرفی رو به همین سادگی قبول نمیکنه همه چیو خودش از نو با پایه ی معرفت میسازه .

امسال فهمیدم خیلی خودخواه و خود محورم . این سال تلاش میکنم خودخواه نباشم تلاش میکنم با دید بازتری به دنیا اطرافم نگاه کنم .

. تلاش میکنم مسیولیت های اجتماعی رو بپذیرم و استارتش هم شکر داره زده میشه ولی باید منتظر یک اتفاق باشم و امیدوارم که مطلوبم باشه .

خیلی دنبال عشق گشتم از جنس غیر زمینی به امید گوشه چشمی . عشق زمینی رو که پیدا کردیم اونم از جنس کیمیا .(کیمیا اسم دختره نیس سوتفاهم نشه ) به امید گوشه چشمی .

+ همه با هم سال تحویل برای ظهور دعا کنیم و با اقامون عهد ببندیم ... .

+انشالله همه ی دوستان عزیزم که اسم همشون رو قلبم هک شده سالی پر از خوبی و سعادت داشته باشند .

+راستی بچه های محک فراموش نشه . امسال من ترجیح دادم به جای خریدای اضافی و الکی که ادمو از اصالتش دور میکنه یه ذره شعور به خرج بدم . دوست من توجه داشته باش مبلغش مهم نیس مهم اغاز کردنه مهم جریان پیدا کردنه .پس بسم الله .

 



نویسنده : - ساعت ۱٢:٠۱ ‎ق.ظ روز سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۳٩۱   |    نظرات []   |    لینک ثابت
۹۷/۰۳/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی