گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۰۸خرداد

ای خدای من..ای آقا و مولا وپروردگار من

برفرض که بر عذاب تو شکیبایی ورزم....

اما...اما فراق و دوریت را چگونه تحمل کنم؟

گیرم که بر سوزندگی آتشت صبر پیشه کنم....

اما چگونه چشم پوشی کرامتت را تاب آورم؟

ای دل.....

غمزدگی ام راجز رحمتت برطرف ننماید..

وبد حالی ام را جز مهرت نگشاید..

وسوز سینه ام راجز وصل تو خنک نکند..

و آتش درونم را جز دیدارت خاموش نگرداند..

و حرارت شوقم جز نگاه به جمالت آرام نکند..

وبی قراریم جز بانزدیکی به حضرتت قرار نیابد

...

امروز عید غدیره . کاش در شرایط بهتری بودم .عید همگی مبارک باشه . کاش بشه از تکتک ثانیه ها نهایت استفاده رو کرد .

۹۷/۰۳/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی