گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۰۹خرداد

خوبه دارم یه پیشرفتایی میکنم . در کل روند مثبتی برای خودم میبینم . الان مسءولیت پذیر تر شدم .

اما هنوز از لحاظ اجتماعی هیچ نوع مسئولیتی احساس نمیکنم حد و مرزش هنوز برام تعریف نشده هنوز کلا مبهمه .

 

+ امروز بابام اومده پیشم میگه جیگر من چطوره ؟

جااااااااااااااااااااااااااااااااان؟؟

+راننده تاکسی ها به خاطر رند شدن کرایه همیشه 50 تومن بیشتر پول میگیرن . نمیدونم چرا هیچ وخ به سمت پایین رند نمیشه ؟ انقد این اتفاقات تکرار شده که ادم نسبت بهش (در هر ابعادی ) بیتفاوت شده .



نویسنده : - ساعت ۱۱:٥٦ ‎ب.ظ روز دوشنبه ۸ اسفند ۱۳٩٠   |    نظرات []   |    لینک ثابت

فکرشو بکنین تو تبلیغات یه نامزد پشتش زیارت عاشورا چاپ میشه . ولی اصلن در مورد خودش برنامه اش اهدافش نگاهش هیچ اطلاعاتی نباشه .

یکی دیگه بود رزومه درسی داده بود . رتبه اول ارشد دانشگاه ازاد اسلامی ....... با معدل دکتری فلان بهمان . ازین نمونه ها زیاده .

Yeah ..thats a good combination .

 

+ خیلی سخته ادم با احساساتش بجنگه و پنهانشون کنه . (ما هم که موفق )



نویسنده : - ساعت ٩:٥٠ ‎ب.ظ روز یکشنبه ٧ اسفند ۱۳٩٠   |    نظرات []   |    لینک ثابت
۹۷/۰۳/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی