گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۱۲خرداد

امروز داشتم با بابام کشتی می گرفتم . یهو حس کردم بابام پیر شده . ته دلم خالی شد .

 

+الان از زندگیم راضیم . یه جورایی حس میکنم تو مسیر خوبی قرار گرفتم ، به بهجت ابدی وصل شدم . کلی ایده دارم برا آینده ، برا زندگی . . . باید دید خدا ما رو به کدوم سمت هل میده . کاش همیشه همینجوری بمونم . راضی باشم . خوب باشم . وضوی عشق بسازم از هرچه زشتی و بگم بسم الله . . . . ایشالله سر یه فرصت مناسبی کلی از یافته هام برای خوانندگان مشتاق مینویسم .

+ یه نکته خودشناسی هم بگم و برم : من در اکثر موارد ازون دسته آدمایی ام که به یه شروع و استارت خوب احتیاج دارن یا یه نفر که هلشون بده تا رو دور بیفتن . البته بوده مواردی که سعی کردیم بقیه رو هل بدیم ولی خب نتیجه خیلی مطلوب ما نبوده یا ما هل دادن بلد نبودیم یا اون جذبه رو نداشتیم یا اون فرد مهلول (هل داده شونده ) زمینه ی هل داده شدن نداشته .



نویسنده : - ساعت ٦:٥٦ ‎ب.ظ روز یکشنبه ٢٤ اردیبهشت ۱۳٩۱

امروز کلاسمو بیخیال شدم رفتم اولین جلسه آشنایی با فلسفه . میشه گفت فلسفه دوس دارم . اما از بد شانس ما استاد خوبی نداریم . امروز حاج آقایی که اومد در مورد همه چی حرف زد الا فلسفه . کاملا ازین حرفای منبری معمولی . شانسه ما داریم . مجید خوش شانس بود که هم دوره ی مطهری بود . حاج آقا بعد سه ربع خسته شد رفت . تو دانشگاه ما (و احتمالا بیشتر دانشگاه ها ) اصلا برا اینجور چیزا برنامه ای دارن ، آدم نمیدونه واقعا کجا باید علایقش رو دنبال کنه . چند سال دیگه که درگیر زن و بچه بشیم(اونم 5 تا) دیگه حالی میمونه برا من برم دنبال فلسفه !!! قربونش برم هیچ کسم برا زمان ارزش قایل نیس . هیچ برنامه ای رو ندیدم که با کمتر از حداقل نیم ساعت تاخیر شروع بشه .

+اون پاراگراف اخر "در نکوهش یک ... " رو تصحیح میکنم . به یه بار امتحان کردنش نمی ارزه .

+ میدترما تموم شد فردا میریم یه سفر . اگه چیز جالبی بود حتما مینویسم .

+ داشت یادم حرف اصلیم در مورد انتخاب بود . همین دیگه انتخاب سخت میشه وقتی ته راه ها خیلی تاریک میشن .

    



نویسنده : - ساعت ٩:۳٤ ‎ب.ظ روز سه‌شنبه ۱٩ اردیبهشت ۱۳٩۱
۹۷/۰۳/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی