گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۲۱خرداد

دیروز برای بازجویی رفته بودم. ازم سوالاتی در مورد راه.پی.ما.یی و بس . یج و.... پرسیدند. حقیقتش خیلی نفرت انگیز بود. اصلا به نظر میاد این اداره جات محل کاشت و داشت و برداشت کینه و نفرته. آدمهایی که به وضوح عقده ای می شوند و هیچ ابایی ندارند که عقده و نفرت رو به نمایش بگذارند.

به هرحال من آینده روشنی برای خودم پیش بینی می کنم. چون از کنار تمام این تلخی ها خیلی راحت می گذرم. به نظرم یک مسیر مشخصی برای من ترسیم شده (از نظر کاری) کار اولم که واسطه کار دوم شد و کار اول و دومم که واسطه کار سوم شدند. که البته هنوز کار اول و دوم ادامه دارند. ولی با حجم کمتر. این کار سوم هم یه شرکت مشاور که .........

life is a box of chocolate. You never know what you get.

****

اخرین امتحانات رو هم دادم و جدا تازه استعداد هامو دارم کشف می کنم. این ترم چند تا درس مستمع آزاد شرکت میکنم. یکی دانشکده خودمون. مدیریت پروژه دانشکده اقتصاد. دو تا هم فلسفه که این هفته نرسیدم برم. تجربه نشون داده که نمیشه اینا رو تا ته ادامه داد ولی من انگیزه اش رو دارم شاید بتونم. اگر تداخل زمانی پیدا نکنه.

 

**************

خیلی هم خوش شانسم. برنامه بندر عباس ثبت نام کرده بودم، رفتم رزرو. مشهد ثبت نام کردم  رفتم رزرو. بعد از دو هفته مشهد قطعی شد دیدیم ای دل غافل افتاده روی ساعت باز.جو.یی.

میدونم،، منم با امام رئوف هم نظرم. تنهایی زیارت یه حال دیگه ای داره.

 

تکمیلی : احساس میکنم. یکی دو جا اعتماد به نفس زیادی تو این پست نشون دادم. بگذارید بگم که من یکی از بی کس و کار ترین آدم های تو این دنیا هستم. خدا رو شکر می کنم بابتش. ولی من یک پارتی خیلی بزرگ دارم. یکی که بعضی وقتا لازم باشه منو کول می کنه. اون هم خداست. خدا رو شکر تو هیچ مرحله ای از زندگی پارتی نداشتم، معرف یا سفارش کننده نداشتم. من فقط به خدا بدهکارم. خیلی بدهکارم. خیلی هم البته گند زدم. ولی خدا هوامو داشته.

شیعه یعنی فلا خوف علیهم و لا یحزنون. ما هم سعی می کنیم این جوری باشه. اگر سختی باشه یا از اشتباه خودمون بوده، یا ازمون الهیه (که ما لیاقتشم نداریم) یا مصلحت بزرگتری هست  و یا هم مجازات در این دنیاست که این هم لیاقت می خواد. اگر هم گشایشی باشه لطف خداست و یا آزمون  که باز هر کسی لیاقتشو نداره.

تکمیلی 2. نقل به مضمون از آیت ا.. طهرانی می گم . ایشون می گفت این کلمه اعتماد به نفس خیلی کلمه بی خودیه. اصلا هیچ جای قران و احادیث نداریم. همه جا صحبت از اعتماد به خدا و اتکال به خدا هست.

 

 

 



نویسنده : مسعود - ساعت ۱٢:٤٧ ‎ب.ظ روز سه‌شنبه ۱٥ بهمن ۱۳٩٢   |    نظرات [22]   |    لینک ثابت
۹۷/۰۳/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی