گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۰۸خرداد

ایا انگاه که سر بر زمین نهادی انچه در سر داشتی هم بر زمین نهادی ؟؟

اگه درس برق گذرونده باشین میدونین که همیشه سر یه سیم رو گراند میکنن تا ولتاژش صفربشه و بیشتر نویز از سیگنال گرفته میشه . داشتم به این فکر میکردم که مهر هم همین نقش رو داره . یعنی باید این نقش رو داشته باشه . حالا این که نداره تقصیر ماست . البته من خیلی در تلاشم که یه مقدار بیشتر ذهنم رو کنترل کنم بدم نبوده . تونستیم به موفقیت هایی برسیم هر چند خیلی کوچیک .

امروز در نوع خودش جالب بود.  اتفاقات  ریز  جالبی بود امروز یک . مخصوصا که قرایتی هم اومده بود .  اهان از روز  عرفه بگم  .  اقا  بعضیا پایه بودن شدید همچین  گریهمیکردن .  که  دیگه  گفتیم بریم  از محضر اینا  فیض ببریم  .  ولی بعضی گریه ها  یه جوری  بود  همش حس میکردم  دروغه  اخه  طرف همچین  ضجه میزد  اونور مسجد میشنیدن  .  چته تو ؟ داداش ؟ خیلی گناه کردی ؟؟  ببین  من  بییییییییییییبببب  .  والللا  .  ادم  میمونه  تو  کار  بشر  . شاید  ما خیلی کم  سعادت و  سنگدل شدیم  به خاطر انبوه گناهان بیییییییب .

من جدیدا در تموم کردن پست به مشکل میخورم . نمیتونم سر وتهش رو هم بیارم . خودتون درک کنین وضع ما رو .

شاد باشید . مثل من . :دی (این الان یه جور تموم کردن پست بود)


نویسنده : - ساعت ۱:٤٢ ‎ق.ظ روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳٩٠  

۹۷/۰۳/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی