گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۱۲خرداد

ای کاش من شهامت آن را داشتم که زندگی خود را به شکلی سپری می کردم که حقیقتا تمایل من بود و نه به شیوه ای که دیگران از من انتظار داشتند. این موضوع یکی از عمده ترین موارد پشیمانی درمیان اکثر افراد بوده است .

۲- ای کاش من اینقدر سخت و طولانی کار نکرده بودم.

 


3- ای کاش من شهامت بیان احساسات خود را داشتم.

 



۴- ای کاش تماس با دوستان را حفظ کرده بودم.

 


۵- ای کاش به خودم اجازه می دادم که شادتر باشم.

 

این حسرتایی که خیلی از ماها وقتی 97 سالمون شد بهش فکر میکنیم و قصه میخوریم . نسخه دینیش اینه : خدایا مرا برگردان ، شاید عمل صالحی انجام دهم . (ههه من تو این جمله گمم البته اسمم عمل نیس مسعوده )

+ هی سعی میکنم شادتر باشم . هی سعی میکنم عشقمو احساسمو پنهان کنم . ولی دیگه سعی نمیکنم پنهان کنم . یه مرد اگه نتونه به کسی که دوسش داره بگه که دوسش داره به چه دردی میخوره ؟؟شاید تا حالا خیل عظیم خوانندگان وبلاگ متوجه نشده باشن ولی این وبلاگ یه وبلاگ عاشقانه است . من این عشق رو تو همه ی کلمه هایی که تو بلاگ هست ریختم . این عشق تو همه ی ادامه دادنای من هست . این عشق تو همه ی امیدای من به آینده پنهانه ؟؟ واقعا نمی بینینش ؟؟؟؟ این عشق تو همه حرفای ناامیدکننده ام جریان داره . این عشق تو همه ی درد دل های من ریخته شده . این عشق رو باید تو همه چی دید . یکی از دلایلی که من از حرفای عاشقانه میترسم اینه که بوی تکرار میده بوی دروغ میده . دوست دارم عشقمو یه جور دیگه ثابت کنم . دوست دارم بدون آوردن کلمات ثابتش کنم .

یه جورایی از آینده می ترسم . انگار دیگه خدا هم از دستم خسته شده انگار واسه خدا هم تکراری شدم . انگار درد دلام برای خدا هم تکراری شده .

اخ خدا کنه دانشگاه یه برنامه ای بزاره بریم یه ذره بچرخیم . مخصوصا مشهد یا جمکران ، کوه هم پایه ام البته وسایل ندارم . امسال کفش ولباس نگرفتم که در صورت لزوم لااقل وسایل ابتدایی کوه رو جور کنم . ولی هنوز برنامه ای پیش نیومده . واقعا ضروریه برام .

الان ساعت 4 بعد از ظهره و من هنوز نهار نخوردم و تقریبا برنامه ای برای بعدش نیس . هنوز کوکو سبزی نخوردم .

+ میخوام یه مدت وراجی کنم تو این وبلاگ . البته حرفای عاشقانه ام وراجی نیس ولی دوست دارم میون حرفای مفت یه جورایی پنهانشون کنم . میخوام یه ذره پرحرفی کنم . ادم حرف بزنه کم کم فکش گرم میشه شروع میکنه به وراجی . واقعا دوست دارم آدم پر حرفی باشم بسه دیگه خفه شدیم ازین همه سکوت .

+ بعدا نوشت : واقعا راست گفتم : فکم گرم شده.............

شاد باشید .



نویسنده : - ساعت ٤:۳٦ ‎ب.ظ روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳٩۱
۹۷/۰۳/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی