گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۱۲خرداد

چهارشنبه 10 خرداد 1391

امروز یکی از اولین های مهم اتفاق افتاد و من زیاد خوب عمل نکردم مدتها بود که میخواستم یه تغییری به وجود بیارم میخواستم بدونه یه جورایی میخواستم خودمو ثابت کنم ، بعضی احساسات هست که واقعا سنگینه یه نفر تحملشو نداره . از شرح جزییات به دلیل شرم و حیا و دست های پشت پرده معذوریم و اینکه در این اتفاق من تنها نبودم .

آدم بعضی وفتا باید خودخواه باشه از روی عشق یا هر چی نگه که تو برو نمیخوام منتظر بمونی اذیت بشی و ازین حرفا .. . اینجور وقت ها اصلا برای طرف مقابل تصمیم نگیرید . همه اینطوری نیستند وقتی بهشون گفتی برو میرن و پشت سرشونم نگاه نمیکنن . وقتی این همه بهش میگی برو یه شک تو دلش میندازی که شاید اضافه اس شاید قرار نبوده اینجا باشه . ولی من میخوام به این حرفا گوش نکنم (البته عاقلانه تر و با هماهنگی های قبلی :دی). من میدونم چی میخوام و اون نیروی جاذبه ی راز آلود رو حس میکنم و اینکه کاینات دست به دست هم دادن . این پاراگراف به طرز مرموزی همینجا کات شد .

+امروز انتخاب رشته هم کردم . تازه دارم با این دانشگاه مچ میشم یه جورایی بهش وابسته شدم و دوسش دارم رفتن به یه فضای جدید یعنی باز باید تنها بشم تا بیام دو تا رفیق پیدا کنم استادارو بشناسم یه سال میره ، خدا کنه همینجا قبول شیم (یعنی کاملا مرزی ام در این مرحله فقط میتونم به خدا توکل کنم و شما هم اگه یادتون افتاد دعا کنین ) . البته راستش یه جورایی شک دارم ، چون خیلیا از تهران مخصوصا تو گرایش ما تعریف میکنن واقعا نمیدونم . وقتی ادم خودشو میسپاره به خدا خیلی خوبه ، سبک میشه .

-----------------------------

گفتم این غم به خداوند بگویم ، دیدم

که خداوند جدا کرده زمین را ازماه ...



نویسنده : - ساعت ٤:٥٦ ‎ب.ظ روز جمعه ۱٢ خرداد ۱۳٩۱   

امروز داشتم آمار رشته ها رو نگاه می کردم . یه فاجعه ای که خیلی آروم داره اتفاق می افته اینه که دانشگاه ها آروم آروم دارن پولی میشن . کلی ظرفیت دانشگاه های بین المللی رو توی تحصیلات تکمیلی بالا برده اند و ظرفیت روزانه ی دانشگاه ها رو کم کرده اند . گول این بین المللی رو هم نخورین بین المللی یعنی پولی . الان شعبه ی بین المللی کیش دانشگاه شریف در اکثر گرایشهای مهندسی 30 تا دانشجوی ارشد میگیره که با شهریه ای که میگیره عملا فقط یه عده پولدار میرن و اونجا مدرک میگیرند . این یه ظلمه بزرگه . پارسال با رتبه های 4000 و بالاتر (رتبه هایی که در مرز غیر مجاز شدن قرار دارند) مکاترونیک شریف کیش قبول شدن و واضحه که همین آدم به واسطه ی همین پول(و بالتبع پارتی) و مدرک از نظر شغلی هم در اولویته . این یه اتفاقی نیس که بشه به سادگی از کنارش گذشت . این برای منی که میمونم و برای اونایی که هی میگن ما تا آخر ایستاده ایم یه فاجعه ی بزرگه . این یعنی مرگ " دانشجو زنده است " این یعنی مرگ همه ی شعار های عدالتخواهی . این یعنی عدم تحقق " مارا تحریم کنید ما پیشرفت میکنیم " !!!!

+ از یه طرف اینایی که میخوان ادامه بدن هی این کلمه ی "خوشگل " مدرک گرایی رو میزنن تو سرش . حتی خود اساتید هم معترفن که وقتی کسی با مدرک کارشناسی نمیتونه کار مناسب پیدا کنه ناچاره که بره به سمت تحصیلات تکمیلی و گرنه سری که درد نمیکنه دستمال نمی بندن که .

 



نویسنده : - ساعت ٩:۳٤ ‎ب.ظ روز دوشنبه ۸ خرداد ۱۳٩۱   

بالاخره نتایج اومد . خدا رو شکر من راضیم . باز این کنکور باعث شد رفقای دبیرستان هم یادی از ما بکنن . حسین هم کنکور داده بود رتبه ش هم خوب شد ولی ظرفیت کمه دیگه ، ظاهرا عیالوار هم داره میشه :) . سر کنکور کارشناسی خودمو اب هویج مهمون کردم . دیروز بنده خدا بابام وسط گرما پاشده اومده خونه با شیرینی ، کلی شرمنده شدم . یه اینجور بابایی دارم من . عاشقشم .

+ یه ایراد شریفیا اینه که حرف نمیزنن ، زیادی نفوذناپذیرن ، من از همه چی حرف میزنم از افکارم از ایده هام (و البته وراجی هام ) . نگران اینم نیستم که بدزدنش !!!! یا عکس العملشون جالب نباشه من خیلی رو بودم ، و ازاینی که هستم خوشحالم و راضیم تا جایی که تونستم بقیه رم تشویق کردم . ولی دیگه برا این جماعت نمی خوام رو بازی کنم ، خسته ام میکنن ، حوصله مو سر میبرن . شوخی هاشونم بی مزه اس . مثلا با دگمه ی پیرهنم بازی میکنه فکر میکنه خیلی فانه ، نه اینکه اعصابم خورد بشه ها نه ، انتظار داره من هم در مقابل پاسخ مثبت بدم به این ادا و اصول . اصولا نباید خیلی جدی شون گرفت .

+ امروز رفتم دانشگاه تهران هم یه ذره واکاوی کردیم اونجا هم جای جالبیه .

+ چند تا نکته اخلاقی تو خودم کشف کرده بودم که الان هر چی فک میکنم یادم نمیاد .اهان یکیش اینه که اگه نمیتونی یا نمیخوای به کسی کمک کنی لااقل بهش زخم زبون نزن .

۹۷/۰۳/۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی