گاه نوشته های از سر شکم سیری

جوان خام
۰۸خرداد

دعای حضرت سجاد

بار خدایا، ای که گناهکاران به سبب رحمت تو فریادرسی می جویند * و ای که بی چارگان به یادکرد احسان و خوش رفتاری تو پناه می برند * و ای که خطاکاران از ترس تو سخت می گریند * ای آرام دل هر دور از وطن و ای گشایش ده در کار هر اندوهگین ِ دل شکسته و ای فریادرس هر خوار شده ی تنها مانده و ای مددکار هر نیازمند رانده شده * تو آنی که با رحمت وعلم ،هر چیز کلّی و جزیی را فرا گرفته ای * و تو آنی که همه ی خلق را از نعمتت بهره ای داده ای * و تو آنی که عفت از کیفرت برتر و فراتر است * و تو آنی که رحمتت بر غضبت پیشی می گیرد * و تو آنی که بخششت بر بازداشتت افزون است * و تو آنی که همه آفریدگان را از رحمت واسعه ی خود ، وسعت عطا کرده ای * و تو آنی که به هر که نعمت داده ای پاداش نخواستی * و تو آنی که در کیفر گناه کاران افراط نمی کنی * و من – ای خدای من –بنده ی تو ام که او را به دعا امر فرمودی و گفت: «اطاعت می کنم و فرمانت به جا می آورم». اینک من – ای پروردگار – بنده ای که در پیشگاهت افتاده * منم آنکه خطاها پشتش را سنگین کرده و منم آنکه گناهان عمرش را به سر رسانده و منم آنکه با نادانی تو را ناغرمانی کرده حال آنکه تو شایسته ی نافرمانی نبودی * آیا تو – ای خدای من – به هر که تو را بخواند رحم کننده ای تا در دعا بکوشم ؟ یا هر که را در پیشگاهت گریه کند آمرزنده ای تا در گریستن بشتابم ؟


نوشته شده در ۱۳٩۱/٦/۳۱ساعت ٧:۳٠ ‎

الان من اینجوریم : بنده ی ان دمم که ساقی گوید یک جام دگر من نتوانم .

هر روز تغییرات جدیدی رو تو زندگیم حس میکنم . تغییرات خوب . فقط یه چیزی هست که بعضی وختا ازارم میده . بعضی وقتا جنگ و کشمکش درونی ادم رو خسته میکنه . خوب میدونم چه جوری باید این جنگ رو تموم کرد .

 

واسه چی ناراحتی؟؟ ما یه اینجور خدایی داریم : قل یا عبادی الذین اسرفوا الا انفسهم لا تقنطوا من الرحمه الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا . مگه میشه عاشق این خدا نبود . هر سری که میخونم یه حالی میشم .

این گل که این بغل میبینین جای اون گلی که هیچ وخت دست هیچکس نرسید . کاش اتاقم یه بالکن (یا نمیدونم اسمش هرچی که هست)داشت گلدونارو میچیدم کنارش صبح پنجره رو باز میکردم میگفتم سلام خدا سلام دنیا سلام گلای قشنگم بعد به دونه دونه شون اب میدادم باهاشون حرف میزدم . فعلا با همین یه دونه گلدون میخوایم یه گلخونه راه بندازیم :دی .

دارم سعی میکنم کمتر پست بزنم ناسلامتی میخوایم کنکور بدیم اخه . ولی دیگه به نوشتن عادت کردم . خیلی هم خوب مینویسم جدیدا(حق انتقاد ندارین فقط تعریف) . سر فرصت در مورد زندگی کنکوری هم مینویسم . میخوام ازین به بعد از جزییات بیشتر بنویسم . خب دیگه سرتونو بیشتر ازین درد نمیارم .

 

نوشته شده در ۱۳٩٠/۸/

۹۷/۰۳/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
آقای میم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی